Microsoft Lists

Microsoft har allerede forskjellige oppgavehåndteringsapper, inkludert Outlook-oppgaver eller Microsoft Planner, men Microsoft Lists er forskjellige. Det er en informasjonssporingsapp som utnytter de eksisterende SharePoint-listene, og Microsoft Lists vil også kunne integreres med mange andre apper, inkludert Excel og Power BI.
Microsoft Lists vil ha sin egen web-app i Microsoft 365 portalen. Og vil straks også komme som en App for Teams, noe som vil forenkle oppfølging av gjøremål og overblikk av alle oppgaver m.m.

Den erstatter ikke de eksisterende SharePoint-listene som vil fortsatt bli støttet, men Microsoft 365-kunder må velge å oppgradere SharePoint-lister til den moderne opplevelsen.

Hvordan fungerer det?

Etter å ha lagt til Lister-appen, kan brukere utføre alle funksjonene i Microsoft Lists og SharePoint-lister, inkludert å legge til / redigere kolonner, filtrere, sortere, formatere og eksportere til Excel.

Ferdige maler hjelper til med å lage enkel og oversiktlig lister.

De inkluderer forhåndskonfigurerte oppsett med kolonner, fargeformatering og datastruktur.
Mal for kapitalforvalter hjelper deg å følge med på eiendeler som teamet ditt bruker, slik at du vet hvem som har hvilken eiendel, hvilke eiendeler som er i reparasjon, og hva datoene for innsjekking og utsjekking er for hver.
Du kan tilpasse listen slik at den passer til din situasjon ved å endre formatering for å fremheve viktige data, konfigurere skjemaer for å se mer på et øyeblikk og stille inn påminnelser for å holde deg og teamet ditt oppdatert om hva som skjer.

Ta kontakt med oss for en prat hvordan Microsoft Lists kan hjelpe deg og ditt firma til en enklere hverdag.

Et skritt nærmere, send oss litt info så hører du fra oss snart